LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´ll stand my ground, and I won´t back down

Var även jobb idag, 10.45-17-30. Ledig imorn:) Skall fika m en vän på dagen och sen ut m min darling Emelie:)
Skall bli riktigt trevligt eftersom hon varit borta så länge(Afrika) och jag saknat henne sååå mkt.


En blöt nyår för något år sen.
Har alltid så roligt tillsammans du o jag gumman(L)

I övrigt så är jag ganska så trött nu.
Har ont i ryggen av allt lyftande idag, segt. hehe
Gud vad folk handlar mkt, helt sjukt faktiskt.


"You can argue baby but we're damaged goods for good
You can argue baby but we're damaged goods for good"



/xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin