LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Good girls go to heaven, but bad girls go everywhere;)

Fick mina fina nya mc boots idag:) Är såå sjukt nöjd! De såg ut precis så som jag hade hoppats på!
Dessutom var leveranstiden endast 3 dagar, vilket jag tycker var riktigt bra.
Skönt att slippa vänta så länge.
Va tycke ni om dem? Jag är riktigt nöjd faktiskt


IMorn och fredag blir det fulldags jobb, lite segt, men men.
Efter jobbet imorn blir det fika/vin me min darl Maria:) Ska bli så mysigt o träffa dig gumman(L)
Till helgen sedan blir det mer jobb och utgång, en el flera dagar;)haha
Får se hur frack man känner sig efter första kvällen.

Är så glad att det finally är sol nu, som man har väntat och väntat på lite vår.
Nu verkar det som våren kanske äntligen är här, men man skall väl inte vara alltför säker på detta än.
Det är ju trots allt bara slutet av mars. haha


/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin