LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But now I´m done, done, done thinking




Nyss hemkommen från torget där tydligen alla var idag, men man kan väl inte vänta sig nått annat när det är löning egentligen.
Fick i alla fall tag i det jag behövde, strumpbyxor.
Hittade även supersöta svarta rosetter att ha i håret:)

Riktigt tråkigt väder idag, regn och regn. Hade hoppats på ännu en dag med sol nu när man äntligen var ledig, men nej nej.
Ikväll blir det utgång, var vet jag inte än, men innan bär det av till en vän i i Högsboområdet någonstans för lite förfest.
Hatar eg att gå ut när det är löning, är alltid så äckligt mkt folk ute då, men men vad gör man inte.
Får inte glömma av att ställa tillbaka klockan inatt heller, eftersom jag börjar jobba 07.45 imorn.
Skulle inte vara alltför bra om jag kom en timme försent:S
Nog bäst att ställa om den redan när klockan är tolv, för att vara på den säkra sidan.
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska inte ställa tillbaka klockan, utan ställa fram den! :) Puss

2010-03-27 @ 22:53:26
Postat av: Anonym

Haha, ja kom på de sen på kvällen. Sjukt illa att jag förlorade en timme. Not good;= haha

2010-03-29 @ 18:40:22
URL: http://labellissima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin