LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But it seemed like a such a good idea at the time...




Precis hemkommen från jobbet., jobbat 16.30-20.30. Inte särskilt långt pass, men alltid något.
Är verkl så trött på jobbet just nu, känns som om det verkl är på tiden att jag skulle börja jobba på något annat ställe. Fast huvudsaken är ju fort att man tjänar lite pengar så man kan göra allt roligt (shopping,festa och andra nödvändigheter) haha.
ÅH, vad jag vill komma in på skola nu till hösten, hade vart så extremt skönt. Hoppas, hoppas jag har tur med lottningen denna gång.

Imorn blir också kvällsjobb (17.30-22.15). Därefter följer utgång me min darl Anna, till vårt favvoplace Lounge:)
Riktigt länge sen jag va där sist, så skall bli riktigt kul.
Dock har jag inte riktigt kunnat komma på vad jag skall ha på mig, får ta och kolla igenom garderoben imorn.
Känns alltid som om man har så många partydresses, men när man väl står där finns antingen inte det man tänkt sig eller så har man så¨många att välja på att det ist leder till beslutsångest. haha
TRagiskt.....hehe.;)


Var i Lerum igår och kom hem vid lunch idag, riktigt mysigt var det !
Tycker verkl om dig....bara så du vet, glöm inte det (L)


Till dig Maria
Förlåt....Vill verkl inte förlora dig som min vän.
Hoppas vi kan ta våran fika snart:)


För att övergå till något till något annat inhandlades det igår en super snygg, nästan för snygg, Mulberry plånbok från senaste kollektionen. Har ännu ingen bild, men ska föröska ta den så fort den landat i min brevlåda:)
Love, love, love

/xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin