LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But I can not turn back the years...

Längtar....



" And I don´t know why
Why do we keep holding on
I don´t know why
Pretending to be oh so strong
Oh why, is it something I don´t know
Something very wrong with you and me.."


Precis kollat det nya avsnittet av Gossip girl:) Så himla bra.
Älskar den serien.
Skönt att vara hemma efter en lång dag med mkt slit och tungt lyftande på jobbet.
Har byggt grilltorg och tro mig, grillar är verkligen inga lätta saker.
Är alldeles öm i benen nu;) hehe
O jag är ändå vältränad. Tänk hur jobbigt det hade känts om man inte hade varit det.

Är jätte mätt nu med, har precis satt i mig en påse med hallon och lakritsbåtar. Mums.
Magen är som en ballong haha.
Nä, nu ska jag kolla lite handboll.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin