LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And I wonder, still I wonder, who´ll stop the rain





Haft ont i huvudet sedan igår kväll och imorse tidigt, tidigt vaknade jag med världens migrän.
Detta innebar att det inte blev något jobb för min del, utan migränmedicin o sängen.
Nu börjar jag återkomma till livet, skönt.

Tittar ut genom fönstret, bara regn och regn. När kommer solen?
Fast man vet aldrig, kanske klarnar det upp till i eftermiddag.
Jag hade ju tänkt att at fram trenchen idag, det är ändå plus 8 grader.
Tar kanske den sen i alla fall.
Blir iväg och kolla lite film, följt av CL (Arsenal-Barca) ikväll.
Hoppas på Arsenal, är ändå min favorit av de lagen som är kvar.
Så blir till att hålla tummarna.
Men nu måste jag fortsätta öva på Högskolprovet, i hopp om ett bättre resultat än förra gången.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin