LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

All the beautiful things.....

Har spenderat större delen av dagen i stan m mor för att hitta en fin födelsedagspresent t pappa, vilket vi verkligen gjorde. Mkt nöjda kände mig oss när vi åkte hem på eftermiddagen.
För min egen del blev det inte alltför mkt shopping, dock lite från Panduro då jag börjat att smått göra egna smycken, främst halsband och armband. Så himla roligt är det:)
Väl hemkommen blev det ett styrkeprogram följt av lite skapande;) haha.
Nu skall jag strax slinga håret, med hjälp av mamma så klart. Sen får vi se vad det blir;)
Nedan följer lite smakprov från mina smycken. Gillar ni nått är det bara att skicka ett mail t mig ([email protected])







Ciao/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin