LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You´re never gonna shake this sense of sadness

MM, vad jag är sugen på godis;)... Inte helt oväntat...haha




Igår kväll blev det lugnt med film, var inte in shape för något annat direkt;)
Idag vaknade jag återigen med huvudvärk, som dock efter någon timme och intagande av tabletter försvann.
Lade mig sedan ett par timmar i solen med en bok och slappade.
Skönt att jag börjat få tillbaka lite av det lugn som krävs för att jag skall kunna ta mig tid att läsa böcker.:)
Imorgon blir det troligen en tripp till landet, årets första för min del (ovanligt sent dessutom).
Men har jobbat så mkt på helgerna plus, Avenyn har kallat;) haha.
Nä men det skall bli mysigt att komma upp, förutsatt att det blir gott väder, annars får det nog vänta några dagar till.

Blir nog även ikv ganska så oproduktivt med lite film och hemmamys.
Vi får se;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin