LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

When all your love is vain

Då var man hemma från landet igen, iaf tillfälligt.
Var uppe redan 06.15 imorse, eftersom vi skulle åka till tåget redan kl 7.00.
Fy, vad trött jag var. Lyckades dock sova lite på tåget, vilket var tur.
Nu har jag legat ett tag i solen men helt plötsligt mulnande det bara igen, helt och hållet!!:(

Så ist sitter jag här med lite pepsi max och is, som ni vet att jag typ alltid gör;) haha.
Ska strax gå upp och slötitta lite på tv, skönt.
Sen i eftermiddag bär det av till Lerum där jag kommer att stanna tills imorn:)
Så hoppas på en mysig och bra kväll! Håll tummarna;)

Sedan blir det jobb hela helgen, och dessutom måndag samt onsdag innan jag kan "pack my things" för Midsommar firande på landet:)
Stort party blir det hos grannen (Jocke), ser mkt fram emot detta:)

Men nu skall jag locka håret och kolla lite fotboll.

Btw, Kuk, vad dåligt att Spanien förlorade igår.
Men får kolla Gourcuff ikväll;)
Au revoir;)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin