LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Ta en ny liten del av det hjärta jag har kvar

Kom nu, kom nu, koooom

Fick jag inte dig o känna, att du var den enda för mig
Oh, fick jag inte dig o känna att jag gjorde allt jag kunde för oss två
Jo, de gjorde jag
Varje gång jag säger till mig själv att jag orkar inte mer
Men jag vill att du ska veta jag är stark och än mer
Jag vill att du kommer, kommer, kommer, kommer

Kom nu
Ta en ny liten bit av mitt hjärta, älskling
Ta en ny liten del av det hjärta jag har kvar
Kom nu
Ta en ny lite bit av mitt hjärta älskling
Du vet jag ger dig, mer än vad du kan ta
Oh, de gör jag

Folk ser oss på stan, han ser bra ut
Skönheten kommer inifrån
Och jag tror jag vet att du är rädd
Men så säg mig, säg mig,  säg nu varför ligger jag och gråter
Ja, jag gråter nästan jämt
Varje gång jag säger till mig själv att jag måste ha fått nog
När jag är i din armar är det som om känslan dog

Jag vill att du kommer, kommer, kommer, kommer nu

Ta en ny liten bit av mitt hjärta, älskling
Ta en ny liten del av det hjärta ja har kvar
Kom nu
Ta en ny lite bit av mitt hjärta älskling
Du vet jag ger dig, mer än vad du kan ta
Oh, de gör jag

Kom då, kom, kom nu

Ta en ny liten bit av mitt hjärta, älskling
Ta en ny liten del av det hjärta ja har kvar
Kom nu
Ta en ny lite bit av mitt hjärta älskling
Du vet jag ger dig, mer än vad du kan ta
Oh, de gör jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin