LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Min nya tele- Hot Pink Nokia

Nu sitter man här dödsmätt efter spaghetti och köttfärsås.
Tilläggas bör att man fick laga allt själv, då vissa andra stod i duschen och segade;) hehe..
Dagen inleddes tidigt, redan sju, men som tur var kunde iaf jag ligga kvar i sängen några timmar till.
Sedan bar det in till stan för att införskaffa en ny lur, eftersom den jag har är helt fuckad vilket jag nämnt.
Denna blev det

Supersöt hot pink och precis lagom i pris, med tanke på i vilken fart jag avverkar mina mobiler;)

Efter stan bar fick jag springa till terminalen för att hinna med tåget tillbaka till Lerum, handla på vägen från station och skynda hem innan "han" skulle komma hem.
Tilläggas bör att jag för första gången i år köpt jordgubbar som vi ska äta lite senare ikväll.
MUMS!
Nu skall jag sätta mig i soffan o äta lite chips och dipp med en gosig sak:)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin