LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Midsommar, here we come baby

Sovit riktigt konstigt inatt, drömt massa skumma grejer:(
Ändå sov jag länge, ända tills elva:)
Åt frukost och efter det blev det ett styrkepass, riktigt skönt var det:)
Sedan har det varit full rulle då jag måste packa och fixa alla mina saker jag skall ha med till landet idag.
Tilläggas bör att det är en hel del, vilket ni som är närmst mig är mkt väl medvetna om.;)
Jag lever efter mottot att det är bättre att ta med sig för mkt och att isf inte hinna ha på sig allt, än att ha med sig för lite och behöva ha samma sak flera gånger;) haha.
Iaf imorn bär det av till landet för att fira midsommar med my nice friends:)
Blir som tidigare nämnts stor fest hos en av mina bästa killkompisar (Jocke), riktigt kul ska det bli.
Att han dessutom bor på tomten bredvid är ett klart plus, då man inte behöver tänka på hur man skall kunna ta sig hem fyra på natten.
Är inte så lätt på landet alltid att ta sig hem nämligen.
Men nu skall jag packa det sista, sedan bär det av till Lerum för en mysig kväll, natt och mogon förmiddag;9 haha
Lite inkorrekt skrivet, men det får gå för denna gången.

Ha en toppen midsommar om vi inte höres innan;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin