LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Let me entertain you..;)

Hart haft en helt underbar midsommarhelg på landet med mina vänner:)
Åkte upp i torsdags, torsdag kväll spenderades med my friend Jocke och Jacob (jag inte träffat på ett år) och lite andra folk. Det spelades kubb och dracks vin:) Mys!

Midsommarafton inleddes sedan med lite vin, följt av dans runt stången;) Så jag skrattade;)
Sedan var det massa mat innan det bar över till granntomten (Jockes hus) där det var stor fest.
Riktigt lyckat blev det verkligen:)
När jag sedan traskade hemåt vid fyra tiden på morgonen var det ljust och man den där underbara känslan av svensk sommar när den är och har varit som bäst, infann sig.
Happy and drunk, traskade jag hem i sommarnatten. Att jag sedan somnade i princip direkt hemma är väl ingen
som skulle kunna tvivla på.

Midsommardagen blev en sjukt lat dag då jag som ni nog förstår inte var i någon toppform, utan låg mest i solstolen och slöade, lapade sol och drack läsk (Pepsi max så klart;)).
Sedan var det fotboll på kvällen med vänner jag inte träffat på länge:) Trevlans!

Nu skall jag strax gå och lägga mig, för väntar gör en vecka med jobb, jobbmöte och andra tråkigheter.
Lite sol, shopping och landet skall jag nog hinna med iaf:)

Hoppas ni haft en lika bra midsommarhelg som jag.
Bilder kommer senare;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin