LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

It´s never easy, you will never know

Vaknade redan halv tio idag, även om jag är ledig, dock med huvudvärk. Sådär roligt.
Sedan blev det powerwalk plus lite styrkeövningar:) Skönt!
Därefter bar det av till Torget, främst för att införskaffa förnödenheter från Systemet inför midsommar men även kolla lite rea.
Men köpte bara ett läppglans och en väska, så tyckte jag var ganska duktig:)

Men fy fan vad tunga mina kassar var när jag traskade från systemet o mot bussen. Helt död i armarna när jag väl kom hem;9 haha

Nu väntar snart Gourcuff och fotboll, hoppas bara han får spela idag, men det tror jag allt.
Sedan blir det lugnt med middag i form av hamburgare.
Ciao/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin