LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I want Gourcuff....... No doubt about that;)

Hur kunde han byta ut Gourcuff? Fy, fy, fy.....
Love, love, love Gourcuff. Sån frisparksfot den killen har och dessutom en sån heting(vilket ni såg i ett av mina inlägg imorse).
Nu är matchen strax slut:( O 0-0, verka det bli.
Eg. hejar jag ju inte på Frankrike, utan på Italien:):)
Men jag kan ju ändå heja lite på Gourcuff, eller vad säger du Maria?;)

Imorn skall jag och min söta Maria gå ut. Första ska vi kolla lite fotboll och dricka lite vin m.m at her place, sedan bär det av in till stan. Ska bli riktigt kul:)
Vi har alltid så roligt tillsammans hon och jag, vi är lika(L)
Love u hun<3



/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin