LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I wanna rock and roll all night, and party everyday

Inte haft tid att vara inne.
Men i torsdas blev det en tur till Lerum och där blev jag kvar tills igår morse.
Jätte mysigt var det:) Solning, mat, kvällspromenad ute på landet och mys på altanen:)

Väl hemma igår blev det lite solning i trädgården, för att sedan göra mig fin inför kvällen väldigt tidigt, eftersom jag skulle jobba 18.30-22.15. Jobbet var fullt upp, var kö ( i varierande längd) hela tiden ända tills vi stängde.
Därefter bar det direkt in till stan för utgång.
Blev en toppen kväll då vi var på Bandit Rocks fest där b.la. Johnossi spelade.
Vi dansade och drack rosa drinkar natten lång:)



När jag väl kom hem imorse vid fyratiden hade det redan börjat ljusna en hel del och man kunde skymta himlen.
Så vackert och fridfullt:)

Idag vaknade jag dock med migrän, precis som alltid efter alkohol(vin) intag, dock känner jag mig helt i form igen nu efter ett par timmars slöande i solen.
Skall strax göra mat och sen blir det film
Have e good one;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin