LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Finally...

Nu är vi finally hem frånh optikern.
Vi var uppe tidigt och där redan kl 10.00, då vi hade fått tid.
Men då säger puckot att det finns inga optiker där då, de kommer inte förrän tolv.
Då uppstod en smärre diskussion mellan Papi och denna korkade tjej som inte ens kunde medge sitt misstag och bhe om ursäkt.
Iaf, vi åkte hem och kollade igen på lappan och självklart stod det kl 10 där, ibland blir man sååå trött!!
Vid tolv åkte vi iaf tillbaka och fick komma in;) haha
Jag måste ha glasögon på mig när jag kör, för det funkar ju inte direkt att kisa när man kör hela tiden;).
Ingen direkt nyhet eg...

Nu skall jag gå upp och kolla lite på Holland, sedan ikv väntar mina favortiter Italy:)
Så jag lär sitta bänkad hela kvällen iförd min Italia tröja,;)
Ciao
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin