LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Back from the country;)

Då var man hemma från landet igen. Riktigt skönt har det varit, även om vädret inte varit på topp.
Men varmt har det iaf varit.

Till dig Jonna, hemskt ledsen att vi inte kom igår, vi borde varit där. Men u know why!
Ses på landet snart hoppas jag:)

På landet har man ägnat sig åt diverse aktiviteter, bla bottenmålning av båten, målning av skåp och annat plock.
Igår blev det även en liten tur till Kungshamn, första för i år, riktigt mysigt:)
Är alltid lika skönt att komma upp dit, att vara där.
Det vilar något så fridfullt över denna plats, mitt sommarställe där jag spenderat alla mina somrar, i större eller mindre utsträckning.
Trivs så väldigt bra där, like a small paradise;)
Åker troligen tillbaks redan nästa vecka någongång.

Imorn blir det förmodlingen vin och på lördag full utgång;) Men more specific, vet jag inte än.
So, wait and see darlings;)
Nu skall jag kolla SATC.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin