LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

That can take my pain away

Vaken vid elvatiden av att det smattrade som bara den på mitt fönster.
Tittade ut och regnet öste verkl ned:(
Jag som hade hoppats på en solig dag....
Gjorde ett styrkepass:) och därefter bara det av till stan.
Iförd min Hunter stövlar och min senaste Rabens klänning:)
Då kom solen, så ni kan gissa om de var varmt i mina stövlar.
Hann bara gå en kort sväng eftersom någon väntade mig i Lerum, där jag nu fort är och skall vara tills jag imorn börjar jobba.
Vi har ätit tacos och myst(L)

Fre, lör och sön väntar nu jobb och troligen någon utgång iaf.
Men nu skall jag återgå till tvn
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin