LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Systrarna Vilén-roadtrip a la Norska gränsen:)


Posing i köpcentrat


Finally köpte sig min sys ett par Hunter gummistövlar.
Själv har jag ju redan precis de silveriga ni ser på bilden.
Erica valde bruna vilka var såå fina på henne:)
Lätt världens bästa gummistövlar!!


Leopardsjal:)


Lite färdkost, chipsen stod på golvet;)



Precis lämnat huset och Erica fyrar av världens finaste min;)


Haha

Helt underbar roadtrip med min sys
Love u (L)

Kommentarer
Postat av: Nyström

Ingen kommentar om vårt möte? Jag e lite besviken faktist;) kul o se dig:)

2010-07-30 @ 21:03:33
URL: http://nystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin