LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

On the top of the world



Endast sovit 2 och en halv timme inatt, iväg till jobbet. Jobbade några timmar, sedan tillbaka till Lerum för att försöka ta igen ett par timmar. Så skönt!
Knappt att jag vaknade när han knackade på dörren;) hihi
Helt plötsligt hörde jag bara nån som ropade: Hallå... hehe

Så kom intagningen idag, reserv igen. Ibland önskar jag verkl att det jag vill bli inte krävdes maxpoäng i alla kvoter och dessutom lott ovanpå det.
Men chansen finns fort, hoppas på antagningsbesked 2. Håll tummarna!

Efter det tråkiga beskedet cyklade vi bort till en sjö härute i Lerum och simmade i över en timme!!
Sjukt lång sträcka och riktigt segt, men ack så skönt efteråt!
NU så skall vi snart mysa lite vid tvn:)
Imorn blir det jobb, igen, (4 dagen i sträck), 13-22.
Så det är på Coop jag kommer att befinna mig hela morgondagen.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin