LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Baby, come what may

Var inte hemma förrän elva i lördags kväll, vilket innebar att jag missade Spaniens sjuka match.
Tur att de vann iaf.
Orkade knappt röra mig ur soffan när jag väl kommit hem, fötterna värkte och jag var sååå trött.
Inte konstigt efter endast 4 timmars sömn, följt av 11 timmars jobb.
Ändå kunnde jag hålla mig vaken ända tills han kom någongång efter två.
Mysigt!!
Sedan igår segade vi länge at my place innan vi tog oss in till stan för att se Eclipse:)


Riktigt bra var den allt:)

Sedan hade världens migrän infunnit sig hos mig:( Tur att man hade Zomig med sig då.
Hemma var nog inte förrän nio, halv tio kanske.
Sååå trötta att vi somnade redan vid elva.
Nu jobbar en av oss och den andre skall en sväng t stan.
We´ll see.....

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin