LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And I´m back...again

Så då var man hemma igen från the country.
Har varit super skönt och verkligen helt underbart:)
Solat massor, badat, festat,träffat "landet" kompisar, åkt båt:) och massa roliga utflykter.
Med andra ord, precis så som en riktig sommar skall vara.
Mitt sommarställe ligger, om jag inte nämnt det tidigare i Långekärr, vilket är beläget tvärs över fjorden från Bovallstrand. För er som inte vet var Bovall ligger, är det ca 1,5 mil från Smögen.

Kom hem igår eftermiddag, efter att ha varit vaken större delen av natten pga migrän, som tur var gjorde min pappa en hjälte-uttryckning för till Apoteket och hämtade ut mina migränmediciner, annars hade jag nog blivit galen så ont det gjorde.
Kvällen igår bestod mestadels av att packa upp allt det jag haft med mig, samt det jag införskaffat under tiden där.
Tro mig, det tog tid;)
Tyvärr har jag inte tagit alltför många bilder, men skall ladda upp de jag tagit så ska vi se vad jag kan ordna;)

Hur har er semester varit? Tell me about it:)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin