LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You still want my love, we´re in this together

Vaknade idag vid tolvtiden, dagen började ungefär lika dåligt som kvällen/natten avslutades igår.
Tyvärr:(
Hatar när det blir så, vill verkligen inte bråka, men det är viktigt för mig att du ändå förstår hur jag känner.
Det är bara svårt för mig just nu, men ge mig tid så kommer det nog att bli bra.
Du är, trots allt, den enda jag vill ha (L)


Sen bar det av till stan för att möta upp mor och syster för shoppning. Dock försvann min sys efter ett tag, så det blev en mor och dotter shoppingdag:) Väldigt mysigt och vi hittade mycket fina saker:)
Älskar dig mamma(L)
Ju längre eftermiddagen gick, desto kallare det blev och innan vi hade kommit hem hade det börjat snöa rejält och termometern i bilen visade -10 grader.
Usch, vad jag frös:(
Sen blev det middag och kvällen kommer att bjuda på film och familjetid:)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin