LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You had my heart, and we´ll never be a world apart




Har idag varit på stan större delen av dagen me my friend Alex. Jätte länge sen sist vi sågs:)
Vi letade som besatta efter skor, halsduk och mössa till han, men det enda vi tillslut fann var ett ryggsäcksöverdrag till hans bagpack (inför resan t Aussie).
Men vi hade en mkt, mkt trevlig dag:) Som alltid när vi umgås.
Fem timmar spenderades i stan med både shopping och mat.
Allt är så himla enkelt och vi är på helt samma nivå:)
Spelar ingen roll om vi ses sällan, allt är lika enkelt och lätt ändå, precis så som det är med riktiga vänner:)
Kommer sakna dig när du är borta så länge, men du lär få det toppen:)
Förhoppningsvis hinner vi ses en gång till innan du åker:) hehe

Efter denna långa shoppingdag bar det av hem till älsklingen för mys(L)
Älskar, trots allt, dig hur mkt som helst och jag vill verkligen aldrig ha någon annan ju.
Du behöver inte tvivla eller oroa dig, för så är det!!


Nu blir det snart Law & order SVU, dubbla avsnitt och sen ska jag krypa ned hos min ängel,

Imorn blir det mer shopping, då bär det av till Kungsmässan med min syster och älsklingen.
Ska bli mysigt:)


Till dig Anna, Grattis:) Sakna dig massor och hoppas vi kan ses snart så du får berätta allt(L)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin