LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Tonight- The best- Ivano Balic

Sitter och kollar på handbollen som började idag och jag måste bara säga, att det finns bara en: Ivano Balic.
Han så fruktansvärt bra, blir lika till mig varje gång han spelar.
SÅn acceleration, sån finess, sån speed och sån enorm bollkontroll.
Han är den bäste!!!!
Alla ni som gillar handboll förstår med all säkerhet precis vad jag menar.
Är han på planen kan allt hända, inget är omöjligt.
Han är fruktansvärt viktig för sitt lag ( sitt landslag och sitt klubblag).
Det är inte för inte han flertalet gånger blivit utnämnd till Världens Bästa spelare.
Han passar på ett sätt som ingen tränare någonsin skulle lära ut, men när han väl sätter fart så spelar det ingen roll, han är bara bäst!!
Vissa kanske säger att han nu skulle haft sina bästa år, men titta på honom idag han är precis lika bra som någonsin.

Jag kommer att sitta klistrad vid tvn alla deras matcher för att titta på denna underbart duktiga spelare:)
Ivano Balic




I övrigt så var jag tidigare idag på stan med min syster och shoppade.
Hittade ett par fina platta pumps (svarta) och en super mysig kofta, samt en liten present t min mor.
Var en mysig dag:)
Imorn bär det av tillbaka till min älskling, men först blir det träning och troligen ett besök till m och m.

Men nu, nu väntar Balic:)

Ciao/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin