LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

The Emelie day (L) Darling

Åkte hem från älsklingen vid tvåtiden idag eftersom jag blivit sjuk.
Har ont i halsen och är mega förkyld:( Sådär kul, måste jag jag säga. Orkar inte direkt något...
Men förhoppningsvis kommer detta inte att vara alltför länge..

Imorn åker min baby Emelie iväg till Afrika på en resan som skall vara i 2 månander.
Jätte lång tid, vilket ju självklart innebär att jag kommer sakna dig jätte, jätte, jätte mkt:(
Men hoppas verkligen du får det super:) Finns alltid här(L)
Nedan följer lite mixade bilder av oss två ihop, en del kanske ni har sett innan, andra inte.
Så hoppas du läser darlig(L)
love u<3
Så himla söt(L) Senast vi va ute:)

Rocknight :D



Party

Skål:)

SisterLove(L)
Förra Nyårsafton (2008)

Vår första fest ihop, Sittning i Studenternas hus, då vi precis lärt känna varandra. :)

Lite för mkt sprit där-

Men hoppas du får det toppen gumman, kommer sakna dig massor som sagt.
Love u(L) Darling

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin