LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Sometimes you´ve got to say please....

                            


Blev en heldag på stan med shopping.
Köpte nya svarta tights då mina av någon anledning alltid slits på insidan låren och i sömmen går sönder, kanske använder jag dem för ofta. jag vet inte.
Köpte även en super gosig vit kofta, vilken jag redan har i både svart och grå, men är så skön att ha på sig så det går bra ändå. Plus att den var på rean, nästan gratis ju;) haha
https://www.ginatricot.com/#/product/27598142
Kolla själv. Mkt mysig.
Blev även ett par, eller snarare fyra par vantar, för hade glömt mina pälsvantar hemma och frös så.
Kylan samt vinden var mkt påtaglig idag.
Sist, men inte minst köpte jag en svart mycket, vacker och underbar klänning i Herve Leger stil på D.O.
Ett, precis som alla hans designs, tight och figurframhävande fodral.
Kommer återkomma med bilder.
Love, love, love


 Kim Kardashian i en herve leger.
Hon är så sjukt vacker, och väldigt kurvig vacker.

Nu blir det matlagning med älsklingen. Pasta och Köttfärsås står på menyn, skall bara tillagás nu med.
För att sedan övergå till något helt annat så ser det ut som om jag inom knappt två veckor kommer att resa söderut till värmen för sol och salta bad:) Weii:)
Återkommer me mer detaljer.

Ciao /xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin