LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Sometimes it only takes one.....

Lika kallt idag som övriga dagar den senaste tiden och tydligen skall kylan hålla i sig veckan ut.
Men nästa vecka skall klimatet bli mildare, som tur är. Man har knappt några kläder som är varma nog, eftersom vi här i Sverige inte längre är vana vid denna typ av kyla.
Var fler år sedan än vad jag nu kan komma ihåg, som det var så här kallt och dessutom så här mkt snö.
Visst är det mysigt, men till viss del känner jag att det är gosigare när snön kommer i börjar av december, ligger kvar hela december och sedan försvinner.
Nu har jag egentligen ingen lust för snö, med undantag om man skulle ta sig en resa till fjällen..
Dock tror jag mer på en resa söderut till värmen, salta bad och soliga stränder:) Det är mer min melodi:)

Jag trotsade i alla fall kylan tidigare idag och tog mig en sväng till torget för att kolla lite.
Endast några få saker införskaffades, då jag nu känner mig ganska trött på rean faktiskt.
Jag vill ha mer vårkläder:D Fast är väl lite för blek än så länge för vackra, ljusa färger;) hehe.
Men det är fort alltid lika roligt när alla vår nyheter strömmar in i våra butiker:) weei:)

Detta mkt blandade inlägg avslutas med några rader om hur mkt jag saknar min älskling(L)
Vill bli frisk så jag kan åka till dig igen:) Längtar efter dig nästan hela tiden.

Be back later-...
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin