LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Screwed up badly the last time.......

         


Precis ätit lite frukost, tittar ut genom fönstret och ser ännu en grå och snöig dag.
Tror inte det varit så här mkt snö på flera, flera år nu.
Dock så kom majoriteten av snön lite försent, hade vart bättre om allt kommit under december.
För nu vill jag bara det skall bli vår.

Resan är bokad, 31 jan bär det av till Teneriffa en vecka för sol och salta bad.
Får ta o sola lite solarium innan så man inte är helt blek. .. hehe. Lite brun utan sol med kanske..hehe
Ytligt, men ett måste.

Idag blir det troligen lite shopping med älsklingen om han orkar. Vore mysigt.
Sedan 18.05 så blir det handboll (Kroatien- Ukraina), borde vara en lätt match och förhoppningsvis är Balic lika bra som alltid:)
Därefter skall jag och min älski på bio och se "Snabba Cash", vilket skall bli mysigt.
Hoppas bara att den är bra. Tycker ju inte att svenska filmer i regel är så himla bra, men det finns ju undantag så klart;)

Nu ska jag fixa mig i ordning :)
Ciao
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin