LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Please, don´t say everything that isn´t true


Är inte Helena Christensen bara så sjukt snygg i denna Agent provocateur kampanjen!


Vaknade även denna dag, vid halv tolvtiden. Gud, vad slapp man blir bara man är ledig några få dagar. hehe
Sedan kom min syster och hämtade mig och Älsklingen, så bar det av till kungsmässan för shopping.
Blev även ett besök på Freeport, där jag inte varit på en evighet.
Vi hittade alla tre fina saker under dagens utflykt:)

Min söta, söta syster(L)

Efter syrran släppt av hos så var vi tvungna att handla och sedan gå hem till honom, vilket i detta fall var en bit.
Fy fan, vad kallt det var!!! Måste varit minst 15 minusgrader.
Mina tunna lacktights skyddade inget alls och tillslut fick jag halvspringa hem för att inte benen skulle krampa hela tiden.
Kalla som ispinnar var de när jag kom innanför dörren...Brrrr.

"

"Känns som 15-minusgrader

Sju grader kallt och en vind på sju meter per sekund på Säve klockan 10.
Vi upplever det som femton minus."  (http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.273568-kanns-som-15-minusgrader)
O precis så känns det verkligen.
Tydligen skall kylan hålla i sig ett tag till, så man får allt klä på sig ordentligt, vilket jag imorn kommer göra.

Min kväll har sedernera spenderats me min älskling, då vi lagat mat och kollat gosig film:)
Hög mysfaktor!
Vad morgondagen har i förberedelse vet jag ännu inte, får helt enkelt se;)

/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin