LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I want you love, love, love, love




Idag har verkligen varit en kass dag.
Vaknade vid elva tiden och blev nästan instantly lite ovän me älsklingen:(
Not so good.
Sen bar det av till jobbet, där det var lika seg som vanligt. Plus att när det var dags för mig att gå hem och därmed stänga den kassa jag satt i blev folk som stått i kö som galna. Flera kastade sina saker och skrev glåpord och bara gick.
Helt otroligt att man kan bete sig så, för mig är det helt oförståeligt.
Tänk om jag skulle komma till deras jobb och tycka att de skulle stanna kvar några timmar extra eftersom just "jag" var där då? No fucking way att de skulle gå med på det, eller att det ens någonsin skulle hända.

Efter jobbet tränade jag o min syster styrka, vilket faktiskt var riktigt roligt idag
Effektivitet, eller va säger du sys?;) haha
Min söta sys i matchdräkt:)
Du är bäst(L)


Nu sitter jag här och skall snart börja öva högskoleprov:( Sjukt trist, men ett måste.


Till dig baby
Förlåt ja varit så cpig idag, vet inte varför.....
Love u always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin