LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I don´t know why, nobody told you...




Nu skall det snart bli mat och idag blir det donken. hehe.
Nuggets med vitlöksdipp och pommes, mums.
Igår var det stort släktkalas hos älsklingens moster, trevligt:)
Dock innebar detta att jag missade Kroatien- Ryssland igår och av allt att döma var Balic helt sagolik.
Så sjukt sur att jag missade denna match, tänker inte missa en enda till med honom.
Denna underbara spelare:)
Fick sms mitt under kalaset från min papi som skrev"Han e så bra", och när till o med min far skriver så då måse han ha varit helt sanslöst bra.
Återkommer med vilken tid Kroatiens nästa match är, med the one and only Ivano Balic:)


Imorn blir det jobb, precis som tis, ons, tors, o lördag denna veckan innan det på söndag bär av till Teneriffa.
Skall bli så skönt med bad, värme och förhoppningsvis massa sol:)
Kommer dock sakna dig my baby(L) massor..
Love, love, love
Anyway, nu är det mat.
Sen blir det lite handboll och mys me mami o papi:) hehe.

Btw, har upptäckt en ny super nice serie: The Vampire Diaries, vilken jag totally rekommenderar.


Ciao
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin