LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Forgive me but I need to feel it too...



Vaknade tidigt imorse med världens huvudvärk, vilken vid lunchtid övergick i migrän.. Sådär roligt.
Men efter detta gått över, blev det en kort tur på stan.
Hittade ett par riktigt snygga mc boots på rean, samt en jättesöt plus på Fiorucci i vackert hallonröd.:)
Mkt nöjd med dagens inköp må jag säga.
Var även inne en kortis på Lagerhaus där det inhandlades lite saker till min älskling(L)

Snart dags o gå ner och hämta tvätten nu. Tvätta är verkligen bland det tråkigaste som finns.
Helt meningslöst, men samtidigt väldigt essentiellt i dagens värld.
haha
Imorn blir det för övrigt jobb, 8-13.30, sådär roligt att ta sig upp vid sextiden men det är som det är.
Får försöka lägga mig tidigt idag, även om det nog lär bli svårt eftersom jag sov till halv tolv idag. hehe

Till kvällen nalkas det sedan kalas för min mamma, med hela släkten.
Ska gå bort till sängen och se om jag kan få liv i min älskling nu.
Ciao/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin