LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Be the one I need, be the one I trust most---


                             



Ooh, vilken fullspäckad helg det har varit. Knappt en enda lugn minut.
Uppe redan 06.20 på lördag morgon, så bar det iväg till jobbet där det efter några få timmar var rena kaoset.
Folk som inte kom och folk som hade fel tider och jag vet inte vad. Tur var väl att man kunde gå hem 13.30.
Hem för att sova en timme och försöka ta igen lite, lite av den sömn man missat natten innan då jag endast fick 5 timmar.
Sedan var det dags att göra sig fin, iväg och hämta älsklingen och sen kom hela släkten på kalas för min mamma.
Trevligt var det, god mat och supergod tårta:)
Vid elva, halv tolv tiden bar det hemåt till min ängel, som tur var fick vi skjuts annars hade de tagit sjukt lång tid.
Somnade i princip direkt då jag lade mig i sängen ochsov som en stock till 06.20 på morgonen, då det avr dags att gå upp och åka till jobbet igen.
Återigen kaos så fick stanna kvar till kl sex och då var jag verkligen helt slut, endast sovit 5 timmar igen, följt av 10 timmar jobb. Helt slut.
Men ändå blev det ingen direkt vila, utan älsklingens mamma hämtade oss och vi åkte dit för middag och övernattning, eftersom han skulle skriva på kontrakt för den nya fina lägenheten idag kl 10.00 i Lerum.
Somnade igår kväll i slutet av Johan Falk filmen, även om den var bra så var jag bara såååå trött.
Upp tidigt imorse igen och iväg, t Förbo och sedan in till stan för lite mat och sen hem t älski.
Efter vi ätit våra goda baguetter och kollat lite DH, slocknade jag nog i 3 timmar i sängen i min ängels famn, så trött och såååååå fruktansvärt skönt. hehe

Av detta fullspäckade inlägg förstår ni nog vilken helg jag haft, men du väntar i alla fall en relativt lugn vecka, vilket skall bli skönt:)

Tomorrow blir det shopping med syster yster, vilket ska bli mysigt:)



" Runnin, running
As fast as we can
Do you think we´ll make it
Runnin, running
Keep holding my hand
Do you think we´ll make it"


CIAO

/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin