LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

All alone, in the dark she will swear

 

                               


Hade precis skrivit färdigt dagens inlägg när jag råkade trycka på fel tangent och allt bara försvann.
Så himla irriterande.
Så därför får ni nu en något förkortad, samt förändrad version av det som jag tidigare hade skrivit.
 Är så himla trött nu, endast sovit 5-6 timmar natten till idag, om än det, varit vaken så många gånger av olika skäl, vilket troligen kommer att återupprepa sig inatt igen.
Men det är okej, for now i alla fall.
"Because I love you so........"

Jobbat kväll idag, sådär spännande, blir även jobb imorn 14-18, med fredag blir i alla fal en ledig dag:)
Hur ledig den kommer att bli återstår att se;)
Kommande helg blir det tidiga mornar med jobb följt av släktkalas på lördagen och slapp eftermiddag på söndagen:)

Kommer tänka på dig hela dagen imorn.......

Har idag kommit till insikt med vad jag behöver jobba på, för jag är stark men känslomässigt svag skulle man kunna säga.
När det kommer till kärlek har jag alltid haft svårt för att hålla mig till saker jag bestämt, nästan aldrig har jag lyckats. Vet inte riktigt varför det är så när jag inom alla andra områden är så stark och säker.
Men när det kommer till kärlek är inget logiskt, allt bara är och det är kanske därför det är svårare.
'Anyway, min baby har idag fått lägenhet i Lerum (där han är uppvuxen), så lagom till början av mars kommer det bli en flytt, dock endast för hans del.
Fast jag är mkt säker på att jag även där kommer bli en frekvent besökare;) haha
Love u<3

Nä, nu ska jag nog lägga mig, behöver många timmars sömn inatt.
Hoppas jag får några i alla fall.
Ciao
/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin