LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Ain't gotta be afraid, my broken heart is free...

Satt och kollade på Vicoria´s Secret Fashion show förut, så nice. Dock verkade som om jag tyckte de va roligare än vad min älskling gjorde som istället satte sig vid datorn.
Men Doutzen kroes måste verkligen vara världens vackraste.


I övrigt så har dagen varit ganska lugn. Jobbade ju tidigt igår, vilket innebar att jag sov som en stock natten tills idag.
Kollade på förmiddagen film me min baby, därefter for jag in t stan för att inhandla lite mkt nödvändiga skönhetsprodukter.
Sedan hem för mys och matlagning, blev wienerschnitzel, ryggbiff och vitlöksbröd. Lite udda blandning, men mkt gott var det i alla fall:)
Nu kollar vi på Barca, mysigt o kolla lite fotboll.
Imorn blir det återigen jobb, 7.55-13.30, skall med andra ord upp mkt, mkt tidigit.

............................

Sometimes I wonder, I wonder......maybe....I dón´t know.

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin