LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You simply found the words to say to make a lot of feelings go away



Nu har paketen lagt i julpåsar/säckar o gjorts helt klara.
Sitter o halvkollar på Holiday, samtidigt som ja funderar på om ja eg kanske borde krypa ned i sängen.
Tomorrow is a big day:)
Ändå är det mest en sak som figurerat i mina tankar idag, all day long..
Surprise, surprise;)
Anyway, lite pirr inför morgondagen även då jag tycker att det blir svårare o svårare för vart år som går att hitta den där underbara julkänslan man hade som mindre.
Fast jag lär vakna lika tidigt som ett barn imorn och jag lär vara lika lyrisk när det är dags för julklappsutdelning som alltid.
Hoppas att ni får en toppen julafton, skall försöka hinna skriva lite imorn förmiddag:)
Sweet dreams of x-mas tonight:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin