LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

WHAT SHOULD I DO?



Vaknade relativt tidigt idag, men visste ju att antagningsbesked 1 skulle komma, så ville ju upp o titta.
Var reserv, igen, på läkare, vilket var jätte segt, men KOM IN PÅ JURIDIK i sthlm.
Är ju mitt 2 alternativ o läsa juridik, men känns väldigt tvek om ja redan ska hoppa på det..
Vill ju helst läkare o att dessutom flytta för mitt 2.a alternativ känns än mer tvek, fast samtidigt så är det ett fullgott alternativ.
O skulle ju gärna bli åklagare;)
Få fundera o så får vi se, 20 dec måste man svara så har ju några dagar på mig.

I övrigt så är det massor av snö utanför mitt fönster o älven är full me is, inte heltäckt men stora delar.
Mysigtt:)
Men lite tvek för min powerwalk då, kanske borde åka till gymmet ist.
Fast det är ju skönt me lite luft oxå...
Hard choice;) haha
Nä men det blir  nog powerwalk ändå, får helt enkelt trotsa vädret.

Senare i eftermidag bär det troligen in mot stan, trevligt:)
Sen får vi se va som händer idag.
Imorn blir det iaf jobb, doick endast 15-19, följt av utgång m fina Emelie:)(L)
Ska bli så roligt baby<3
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin