LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Well I`m Just a soul whose intentions are good

Nyss pratat m min söta Emelie, fika på tisdag blir de. Mysigt:)
Sjukt seg efter jobbet idag, sovit ett par timmars för hade migrän:(
Blir så trött ibland...... ah

Min mormor kommer iaf bli ok, spricka i höften var domen.
Så nu ligger hon på sjukhuset, hur många dagar vet vi inte än.
Tänker på dig!<3



Ikv är det ju eg tänkt att bli lussebakande, men drar mig för att gå ut överhuvudtaget, med tanke på hur mkt det återigen snöar utanför mitt fönster.
Kan tänka mig att bussarna säkert ändå inte kommer komma, med tanke på vilken sjukt kass väg de skall köra.
För övrigt var vi hemma en kort sväng direkt efter ja slutat jobbet, nu finns det iaf en början till golv på vissa delar av undevåningen i huset.
Kändes för första gången som om framsteg börjat ske.
Vill bara hem igen:(

Kanske skulle ta o gå upp till affären o köpa lite chips o dipp iaf, hade varit gott:)
Längesen nu;)
Hehe
Har bättrat mig lite på den fronten sedan "our time"...

Nedan kommer några bilder fr fredagens aw m jobbet:)










Ah, nu fick inte alla va me på bilderna, men som ni ser va de en mkt mkt nice kväll:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin