LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

TRY TO IMAGINE



Sitter uppkrupen i soffan me täcke o stora maffiga kuddar bakom mig o bara slappar.
Sååå skönt att finally kunna sova ut den dag iaf denna veckan.
När jag dessutom hade migrän igår kväll o natt så är det skönt me lite lugnt.
Ledsen ja missade Ullared, baby (L)
Men hoppas ni två har de toppen:)

Vaknade vid halv tolv, begav mig ut på en kall men skön powerwalk:)
Därefter har ja suttit här;) Kollat tvd, grey´s o nikita.
Fredagar e verkl den bästa serie dagen på hela veckan:)

Kommer inte att göra alltför mkt idag, inte förrän till kvällen då after work m jobbet nalkas på Vasastan.
Skall bli trevligt:)
Sedan väntar jobb imorn, 11.30-19, följt av utgång me min babes:)
Därefter jobb igen på söndag, way too early, följt av lussebakande i Johanneberg:)
Går ju inte att baka nått här på hotellet:(
Önskar vi var hemma i vårt hus......

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin