LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

THE DAY BEFORE CHRISTMAS



Det är dan före dopparedan o förväntningarna är som vanligt ganska så höga!
Även då man inte e 10 år längre så är det fort lite sådär extra pirrigt.
Troligen därför ja nu inte kunde sova längre, jag som verkl ville sova ut idag:(
Men kanske kan somna om lite efter detta inlägget;)
If <I´m lucky ;)

Idag väntar mer julpyssel o mys o sen blir det även till att möta upp min vän Jocke som nu e hemma fr sthlm, finally.
En liten lunch skall de iaf bli;)
Utöver det kommer ja mest hålla mig hemma, med mina nära o kära o julmysa:)
Är ju en del kvar att göra fort.
Hur ska ni spendera dagen före dagen<?
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin