LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

The beauty of Christmas:)

Ja, då var julafton återigen över, iaf för denna gången.
Men ja må då säga att det var en lika underbar dag som alltid:)
Vi var uppe vid elva tiden, mysig julfrukost m papi eftersom mamma hade jobbat natt.
Blev det öppning av några klappar:)
Sedan hade vi en fullspäckad förmiddag/lunch m 1000 saker som skulle hinna bli gjorde innan ja o syster skuelle vara hos mormor o morfar ´för att börja m julmaten vid 2.
Men allt hanns med o gick fint, julmaten blev toppen god:)
O framför allt min mormor kom hem fr sjukhuset:) Äntligen:)
Var så roligt att se henne hemma igen:)
Älskar dig mormor<3
O min morfar, ja han var glad som få vilket man verkl kan förstå:)

Sedan blev det julbord, mums:)
Följt av Ris a la Malta o sedan paketutdelning:)
Fick så mkt fint att jag som vanlig blev lika glad som en 4-åring;) haha
Må verkl sägas att det var en toppen julafton o att jag älskar min familj o släkt<3
Hoppas ni hade en lika fin julafton som jag:)

O nu idag, då är dt min födelsedag:) Weii:)
23 år:)haha
Happy B-day to me:)




















/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin