LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

MY B-DAY WAS FABULOUS:)



Sitter här i soffan o degar framför en mysig film m Meryl Streep:)
Gårdagen, my B-day, var helt underbart bra:)
På förmiddagen fick jag mina presenter av min familj:)
Loved, loved, loved them:)
Sedan blev det riktigt god födelsedagsmiddag följt av smarrig efterrätt m min familj.
Tack<2 Älskar er!!

Sedan på kvällen bar det av in mot stan i glittrande klänning o alldeles för lite kläder, vilket innebar att jag trodde jag skulle frysa ihjäl innan vi väl kom in:s
Efter mkt om o men, samt en detur t Valand, hamnade vi iaf på Nivå där vi slog klackarna i taket o skakade rumpan:)
Var en totally lovely kväll/natt:)
'Träffade massor av gamla vänner o folk man inte sett på länge så de va riktigt ball:)
Weii:)
Sedan blev det efterfest hos en av mina äldsta vänner som var riktigt nice:)

När jag väl sedan kom hem t hotellet vid halv åtta, åttatiden somnade jag på direkten:)
Såå nöjd:)
Hoppas ni hade en lika lyckad juldag som jag:)

Att jag sedan mår som jag förtjänar idag är en helt annan sak;) haha.
That´s the way life goes.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin