LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Me and my friend-drinking warm things in the cold:)



Precis kommit hem från stan o fy fan va kallt det är ute.
Isande vind så mitt ansikte var helt stelt när jag kom in o mina lår som isbitar:s
Fyyy-..
Är verkl flertalet minusgrader idag känner man.
Åkte in t stan vid tvåtiden för att möta upp my friend Jocke, som finally var hemma fr sthlm:)
Dock åker han redan imorn igen, iväg till Egypten i ett par veckor.
Mysig fika blev det iaf på Condeco.
Jag bara älskar deras varma choklad med marshmallows :) <3
Värmande gott var det må jag säga!
Efter en trevlig fika bar det av till bussen för att ta mig hem o fan va ja frös.
Va riktigt kul o ses iaf, o när du kommer hem fr Egypten väntar vin/öl:) som inte hanns med idag ;)
'Nu är ja iaf hemma o ska greja lite julmys.
Hoppas ni oxå är inne i värmen, ist för att vara ute o frysa i den isande kölden.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin