LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Love u grandma....


Min mormor bredvid min sys på hennes student.

Precis kommit hem t hotellet m mami.
Jobbade 11.30-19, därefter direkt t mormor o morfar då min mormor ramlat o slagit sig.
Vi var där ett tag o det gjorde verkl ont i mig.
Men ambulansen kom o hämtade henne o nu väntar vi på besked.
Hon skulle röntgas o så, hoppas verkl allt kommer gå bra.
Love u mormor.


I övrigt så var det after work igår me jobbet o det var verkl sjukt trevligt.
Jag som eg bara skulle vara inne en kort sväng fastnade helt bland drinkar, nice people o skratt, o va inte i sängen förrän ca 04.30.
Ganska kass me tanke på att jag skulle upp knappt 5 timmar senare.
Så vaknade 09.30 imorse, skit trött o mådde som ett as.
Life´s a bitch sometimes;)
O jobbet var verkl fullt upp, så mkt folk att det var helt sinnes.
Inte helt oväntat dock, allt eftersom julen närmar sig allt mer.
Men nu skall ja kolla lite film o vänta på att morfar ringer igen.

Emelie o Marcella, so sorry gums att ja inte kunde följa me ut ikv.
Men hoppas ni förstår. love u sötisar:)

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin