LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

LOOK OUT YOUR WINDOW AND I´LL BE GONE



Sitter här o kollar en av Pirates filmerna som går på tv, dock är det nyheter nu.
Nyss varit inne o kollat Urval 2  o va reserv 2 nu på läkare.:s
Hade det varit vilken annan utbildning som helst hade det varit 100 % säkert att jag skulle kommit in efteråt, men icke här inte.
Så typiskt att det som jag vill bli, är det som är svårast att komma in på.
Håller dock tummarna att jag skall få komma in ändå, att de ska ringa när det är dags för upprop.
Men samtidigt är jag realistisk, men fan va ja hatar o va så nära.
Men vi får helt enkelt vänta o se.

I övrigt har dagen spenderats i stan, shoppa på rean tillsammans med alla andra i gbg.
Hatar verkl när det är så sjukt mkt folk att man lixom går o knuffas hela tiden.
Blev några småsaker iaf som var på rea:) Så känner mig lite nöjd iaf, jag stod ju ändå ut i ngr timmar;)
Men nu börjar strax filmen igen.
Ha en mysig kväll:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin