LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Julbord and then Sthlm imorn:)

Precis varit o ätit julbord:) MUMS!
Men fan va snabbt jag blev mätt, som alltid.
Jag som älskar mat!
Fick iaf i mig lite blandade grejer innan  min mage var så proppfull att ja inte kunde ta en tugga till..hehe
Men mysigt att göra nått hela familjen tillsammans:)
Imorn 09.40 bär det av mot Sthlm för lite julshopping m.m, skall bli soo nice ;)
Dock är vi ju inte bort särskilt länge, redan onsdag kväll snarare o sen väntar jobb på torsdagen..
Men det är inte ja tänker på nu ;)
Skall även bli skit kul o finally träffa my friend Jocke som ju pluggar ekonomi i sthlm:)
Ska bli så roligt, min vän:)


För övrigt så var ja mami o morfar uppe hos min mormor på sjukhuset idag o hon var verkl riktigt pigg, glad o me:)
Var så himla roligt o se:)
Så förhoppningsvis kommer hon kunna komma hem ganska snart iaf:)

Anyway, nu måste ja packa.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin