LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

IT WOULD BE TOO SIMPLE, TOO OBVIOUS...



Sorry ja vart dålig på att uppdatera men varit så mkt nu.
Jobb, åka t sjukhuset för o hälsa på Mormor(L), CL o så massa folk man skall hinna träffa.
Har knappt ens hunit se mina favorit serier:(
Har precis kollat färdigt senaste GG, lika bra som vanligt var det:)

O snöar, ja det har det precis börjat göra igen me.
Känns som om det snöar varenda kväll nu den sista tiden, troligen för att det så oxå har gjort dt, med undantag för igår kväll.
Igår var det först julshopping m mami, jätte mysigt hade vi de verkligen:)
Sedan bar det av till Avenyn för att möta upp min söta Emelie för vi skulle kolla julklappar, fika o sånt:)
Hon hittade några julklappar t sin släkt iaf, sen blev det bullar o saft:)
Senare under kvällen var det nachostallrik o läsk:) MUMS:
Följt av CL på O´Learys m.m.
Så över det hela en mkt mysig decemberdag o kväll:)
Vad gjorde ni?

Idag var det bara till att gå upp, jobba 12-18, o fy fan va de skit på jobbet idag.
Den ena kunden var gringare än nästa, plus att vi nu fått almenackor som folk såååå gärna vill ha..haha
Gratis e gott;) haha

Anyway, ikv blir det förmodlingen lugnt. Även då folk vill man ska följa m t Bliss tror ja fan inte ja pallar de idag. Sorry.
Imorn är ja ledig så de e skönt:) haha
Väldigt innehållsrika meningar jag bygger nu känner jag haha.
Bäst att sluta då ;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin