LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I wish it was enough..



Står i köket o försöker o smälta socker, vilket visade sig vara aningen mer avancerat än vad jag från början trodde.
Segt, trodde de skulle vara smält inom loppet av ca 5 min, men ack nej.
Så ja står fort här o väntar på att det ska smälta o börja övegå i en brunare nyans.

Gårdagskvällen spenderades med Milan-Roma o chips:)hehe
Riktigt mysig kväll var det:)
No need to say anything more;)
Dock innebar detta att ja inte låg i min säng för att försöka sova förrän kl var typ 2, o ja snart skulle upp igen.
Fick väl 5 timmars sömn knappt, snarare fyra även denna natt.
Kommer sova så gott ikv:)
Bara ja får ordning på det j-vla pepparkakshuset, ja här tappar ja lätt tålamodet när det inte var så lätt som ja trodde haha.

Var även på jobbet idag, igen, 7.55-13.30, sjukt förkyld o jätte hes så jag kunde i princip inte prata.
Skall försöka hålla mig så tyst som möjligt resten av kvällen, i hopp om att det kanske är lite bättre imorn iaf:)
Men får väl återgå till bakandet, hoppas ni har en mysig söndag så här 5 dagar innan jul:)
Här, då man bor på hotell, får man gör vad man kan för att få lite julstämning.'
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin